zondag 10 juni 2012

Leuke vooruitzichten ...




Jawel ik doe weer mee 
Na 1 ronde te hebben overgeslagen, 
nu toch weer meedoen!!

Het duurt nog een tijd voordat ie begint, 
maar ik heb er nu al zin in!!!


Dit was hem van vorig jaar!!
Had toen ook zo genoten van het maken van bladzijdes voor iedereen!


Verder heb ik een recept uitgewerkt 
voor de wedstrijd voor het 
nieuwe RR magazine!



Dit is hem geworden
het recept van de mexicaanse bonensoep!
Hoe kan het ook anders!
Deze is berucht en beroemd bij ons!
Wordt vaak op verjaardagen geschonken! 
 
Het leuke ervan is dat je er zelf nog
de tortilla chips, de zure room en de geraspte kaas 
in kan doen, wat het zo mooi afmaakt! 

Hij smaakt echt heerlijk! XD

Dus ik ben benieuwd of ik een kansje maak, 
om in het Round Robin magazine te komen met mijn recept!





liefs
♡KOOLMADE♡

 




6 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk dat je weer meedoet met RR ik heb 2x achter elkaar mee gedaan en sla nu ff over wil me nog wel over een recept pagina buigen de jouwe is erg mooi geworden en lekker ook lijkt mij ...

    Groetssssssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er in ieder geval fantastisch uit! En lijkt me lekker ook! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke pagina voor het RR magazine. Ik heb een digitale bijdrage geleverd.
    En ik hoop dat je leuke mensen in je nieuwe RR boekje hebt. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalig he als je iets graag doet is het dubbel zo leuk. Bedankt voor je tip op mijn blog, zal eens proberen. En .... jij hebt er ook bijna 100 he .... volgers ;-)

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem7/03/2012

    je site ziet er ZO uitnodigend uit ik ben gelijk volger geworden :-) no 97!
    lieve gr jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen