zondag 11 november 2012

✿ Post! ✿




Ons nichtje gaat op kamers!
Dus tante ging aan het freubelen.

Eerst een magisch kaartje op de post gedaan
om haar te feliciteren!
 
Ik vond deze tutorial op Pinterest!


Echt makkelijk en super leuk om te maken!!











En dan kan je weer van voor af aan beginnen,
een soort never ending story!




✿✿✿

Verder heb ik nog een paar cadeautjes gemaakt,
maar die hou ik nog even geheim
tot dat we ze aan haar gegeven hebben!!



Wordt vervolgt dus...





liefs
♡KOOLMADE♡
 


5 opmerkingen:

  1. Hoi Maryska, wat een leuk idee! Zo te zien heb je er een supergezellig kaartje van gemaakt. Ik heb de pin gelijk overgenomen op mijn prikbord.
    Bedankt voor de inspiratie!
    En ik ben benieuwd naar je kadootjes.
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk gedaan, lekker vrolijk ook, het ziet er toch best ingewikkeld uit. deze kaart mag ze nooit wegdoen ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is er veel te zien op de kaart! je raakt bijna niet uitgekeken. Ze zijn creatief en lief vind ik. Ik weet zeker dat je nichtje daar super blij mee is.Wat leuk dat je dat als tante gedaan hebt. Ik ben nog altijd heel blij met het engeltje dat ik bij je won. Hij is zooo lief en mooi gemaakt. Lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! I love it! -Marci @ Stone Cottage Adventures

    BeantwoordenVerwijderen