woensdag 18 maart 2015

Dikke 'knuffel' voor Denzel!





Het is nog steeds erg spannend voor Denzel en zijn familie!

Ik vind het heel fijn dat er diverse mensen kaartjes 
hebben gemaakt en opgestuurd!!
Zo lief!!!

Iedereen hartelijk dank hiervoor!!!

Om Denzel een hart onder de riem te steken, 
maakte ik een caravan knuffel.
Het minste wat ik kan doen!

 (sorry de foto is niet zo erg duidelijk)

Ik 'bouwde' een bestaande kussenhoesje om.
Onder andere door de randen rond te naaien.


Verder maakte ik er een kaartje bij.
In het zakje waar de confetti in kan, 
deed ik hartjes en kikkers.

Daarmee stuurde ik Denzel en zijn familie
alle liefde, kracht en positiveit en
opkikkers mee.

Nu maar hopen dat het gaat helpen!!!!!!!!!

(PS Ik begin het steeds leuker te vinden om kaartjes te maken!)







liefs



♡KOOLMADE♡





1 opmerking:

  1. Prachtig geworden! Wat zal Denzel hier blij mee zijn.
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen